ما دخترا ...!
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


ما دخترا ...!

 

 

مادخترا ...!

 

 

گاهی خودمونم نمیدونیم واسه چی قهر کردیم♥

 

 

اما حس میکنیم...

 

که لازمه قهر باشیمچشمک



نظرات شما عزیزان:

ღღ Paria.Rღღ
ساعت19:35---10 دی 1394
اون روز کلاس خانزاده محشر بوددددددددددددددددد
به لطف پرنیااااااااااااااااااا ی دیوووووووووووووووووووووونه
پاسخ:هرجا ک آقای خانزاده باشه محشره


ღღ Paria.Rღღ
ساعت19:29---10 دی 1394
وااااااااای یه رمز ساده تر.
این سخته.
از اخر به اول بنویسیم؟
من خوبم تو خوبی
یبوخ وت مبوخ نم
پاسخ:آخه مگه مرض داری رمزی بحرفی


ღღ Paria.Rღღ
ساعت19:13---10 دی 1394
زهرا میای رمز حرف بزنیم؟
الت شیفتو نزن فارسی بنویس.بعد من خودم جاگذاری و حل می کنم مثلا این طوری:

سلام زهرا:sghl civh
پاسخ:اوکی ولی من نمیتونم جا گذاری بکنما


ღღ Paria.Rღღ
ساعت19:12---10 دی 1394
من مثلا اصلا هیچ دلیلی ندارم که از تو ناراحت شما ولی بهت نگا می کنم میگم الان باید قهر کنم والا نمی شه.اما چون تو بازخواست می کنی خندم میگیره اشتی می شیم

ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:58---10 دی 1394
نه تو تا ناراحت نشی قهر نمی کنی
اصلا تو وقتی ناراحتم می شی قهر نمی کنی

پاسخ:اون ک اره دختری ب خوبی من وجود نداره ولی بعضی وختا پیش میاد تو مدرسه ام نباشه تو خونه پیش میاد


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:42---10 دی 1394
ای واااای زهرا این منم.
زهرا این خود منه
نکنه این جملرو من نوشتم.
زهرااااااااااااا این عین احساسات منه
یعنی کل قانون قهر کردن من بر این اساسه
زهرا اینو از قلب من کشیدی نوشتی
پاسخ:خخخخ همه اینطوری هستن تقریبا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :